Development center

Jedná se o nástroj, který umožňuje firmám zjišťovat potenciál svých zaměstnanců, identifikovat jejich silné i slabé stránky z hlediska jejich znalostí, dovedností a kompetencí.

Assessment center

Assessment centrum je velice účinnou metodou výběru a hodnocení pracovníků na manažerské, obchodní a často obsazované pozice.

dozvědět se více o poradenství

Analýza vzdělávacích potřeb

Analýza vzdělávacích potřeb je hlavním nástrojem, jak identifikovat skutečné potřeby vzdělávání jednotlivých lidí ve firmě i týmů.
Výstupem z analýzy vzdělávacích potřeb je plán vzdělávání pro danou firmu, který zohledňuje různou úroveň jednotlivých lidí ve firmě, cíle a strategii firmy, její firemní kulturu.

Individuální tréninkové plány

Mnoho manažerů již absolvovalo řadu vzdělávacích, rozvojových, inspirativních programů, kurzů a workshopů.
Nyní chtějí připravit individuální tréninkový plán „na míru“ dle jejich aktuálních časových možností.

Chcete i Vy sestavit individuální tréninkový plán?

Průzkum spokojenosti a firemní kultury

Odcházejí klíčoví pracovníci z firmy?
Vnímají pracovníci svou firmu jako prestižní?
Jaké hodnoty jsou ve firmě vnímány jako důležité?
Co může motivovat Vaše zaměstnance, aby lépe pracovali?
Jak je na tom naše firma v porovnání s ostatními?
Kde jsou příčiny případných skrytých problémů?

V případě zájmu o bližší informace nás kontaktujte.

Náš tým

Aktuální kurzy

Prokoukněte komunikační styly - NOVINKA

Forma: workshop, sdílení, individuální konzultace, individuální koučink

Program workshopu:
Komunikační styly (analytik, řidič, hvězda, srdcař).
Analýza týmu, klientů, kolegů atd., se kterými pracuji.
Jaký typ jsem já a jak s každým typem jednat.
Strategie jednání s jednotlivými typy, co funguje, co nefunguje.

Program Networking
Která skupina zaměstnanců je na komunikaci nejobtížnější a jak s nimi jednat?
Jak zapojit do komunikace analytiky?
Komunikují Mileniáni jinak?

Termín: bude upřesněn na základě přihlášených osob
Místo: Praha
Cena: 3 700 Kč / osoba (cena uvedena bez DPH zahrnuje kurzovné a knihu Prokoukněte komunikační styly druhých od PhDr. Michaely Daňkové)
Lektorka: PhDr. Michaela Daňková
Variabilní symbol pro platbu převodem: 12018

Rozhovory s klíčovými lidmi ve firmě - Best program roku 2018

"Tak dlouho jsem byl tahounem v této firmě, a ona si toho nevšimla, až jsem se rozhodl být tahounem jinde, kde to ocení."

Program workshopu:
Tahoun se rozhodl opustit firmu.
Tahoun přestal podávat svůj stabilní výkon.
Z tahouna se mám stal zaměstnanec, který nechce dělat již nic navíc.
Tahouna se nám snaží přetáhnout jiná firma.

Termín: bude upřesněn na základě přihlášených osob
Místo: Praha
Cena: 3 700 Kč / osoba (cena uvedena bez DPH)
Lektorka: PhDr. Michaela Daňková
Variabilní symbol pro platbu převodem: 13018

Inspirativní fórum: ZÍSKAT - ZŮSTAT

Jak získat nové zaměstnance a praktické zkušenosti, ke stabilizaci zaměstnanců. Inspirativní fórum je určené pro výrobní ředitele, Shift Lídry, mistry a HR manažery. Cílem je získat inspiraci a dobré nápady k tématu získat a zůstat, výměna zkušeností mezi účastníky (roundtable).

Program: (téma ZÍSKAT):
SMYSL PRÁCE A FIREMNÍ KULTURA (Lubomír Pech)
Jak zvyšovat motivaci zaměstnanců?
Jak na firemní kulturu?
Kde hledat konkurenční výhodu?

NÁBOR A HR MARMETING (Eva Pechová)
Jak zaujmout potenciální zaměstnance inzercí?
Jak prokouknout kandidáty na pohovoru?
Na co se při pohovoru zaměřit?

Program (téma ZŮSTAT):
ROZVOJ MANAGEMENTU VE VÝROBNÍCH FIRMÁCH (Michaela Daňková)
Jak naučit manažery, aby vycházeli se svými lidmi lépe?
Jak zajistit, aby podřízený prosazoval myšlenky manažera týmu?
Jak se stát zajímavým zaměstnavatelem? (Peníze nestačí.)
Jak s juniorními zaměstnanci?

JAK PRACOVAT S TEAM LÍDRY, SHIFT LÍDRY, MISTRY (Michaela Daňková, Václava Kaufmanová)
Jak udělat, aby TL/SL/M byl manažer a nevystupoval jako “dělník”?
Nápady, jak může TL/SL/M motivovat své podřízené.
Příprava TL/SL/M na obtížné situace dnešní doby při vedení lidí.
Udržení stávajících zaměstnanců.
Práce s juniorními TL.

Termín: 06.11.2018
Místo: Chomutov, místo bude upřesněno
Cena: 3 500 Kč / osoba, párové vstupné: 6 000 Kč, doplňkové vstupné 1 500 Kč (ceny jsou uvedeny bez DPH)
Variabilní symbol pro platbu převodem: 06112018

Přihláška na kurz


Úhradu bankovním převodem proveďte před termínem konání kurzu.
Platby zasílejte na účet č. 43-7905150267/0100 pod variabilním symbolem požadovaného kurzu.
Zaškrtnutím tlačítka výše souhlasíte se smluvními podmínkami Menttory.
Zaškrtnutím tlačítka výše souhlasíte se zpracováním osobních údajů.


[recaptcha size:compact]

Reference

Logo SSI Technologies
Logo Personna International CZ, EdgeWell
Logo Residenza Kler
Logo Hitachi Cable
Logo McDonald's
Logo Škoda
Logo Carrier
Logo Black Decker
Logo Citroen
Logo Vodafone
Logo Česká Spořitelna
Logo Komerční banka
Logo Foto Škoda
Logo Securitas
Logo Severočeské Doly
Logo Suzuki
Logo T-Mobile
Logo Accenture
Logo ČEPS
Logo Moneta
Logo S Autoleasing

Kontakty

Telefon: +420 723 590 910
E-mail: info@menttory.cz

Václava Kaufmanová - Menttory
Hájkova 6, 130 00 Praha 3

IČ: 76192423
DIČ: CZ7260252428

Živnost: UMCP3/9230/2010/Jčk/4
Číslo účtu: 43-7905150267/0100